Hogy negatív a felhangom, az sajnos némi előítéletnek köszönhető:
-Volt Star Trek: Online, hosszú történet röviden: a vége nagyon nem az lett, aminek először indult, igaz közben volt persze fejlesztőváltás is.
-Volt egy Mechwarrior: Online, rajongó vagyok, alapító csomagot vettem, mert nagyon ígéretes volt. Eredmény: lag, unbalance, 12vs12 helyett először 8vs8 (és így lagzott), beígért frakciós hadviselés éveket csúszott, stb.stb.
Csináltan neki magyar rajongói oldalt, rengeteg háttérinfót tettem fel, tényleg bíztam benne. Kiábrándultam mégis, nem picit.
Itt van a Warhammer: Online, izé, Eternal Crusade. Ez is már második fejlesztő csapat (oké, semmi köze az elsőhöz), ígértek fűt-fát... de menet közben folyamatosan változik, hogy mit is akarnak. A F2P orkoknak láttam volna értelmét. Nem úgy persze, ahogy akarták (500 ork vs. 500 SM... bakker, reálisan 5000 ork vs. 500 SM vagy 500 ork vs. 50 SM inkább), de végül is volt realitása az ötletnek.
Azóta is rá-rá nézek a videókra, de valahogy nem kap el a gépszíj. Szemben mondjuk a Deathwing videójával...