"Egyrészt, nem használt cikkekrõl volt szó, új áron kalkuláltuk az adót is. De ez ne zavarjon." - Téged viszont úgy látszik az a tény nem zavar hogy pl. ennél az adónál is figyelembe veszik a jármû életkorát, vagyis mindegy hogy új-e vagy nem, akkor meg nehogy már én legyek a hülye amikor megemlítem hogy nemcsak új autókat adnak el, és nemcsak új autóra fizetünk teljesítményadót.
"Másrészt 100LE egy 1000kg-os autóban, és 110LE egy 200kg-os motorra, szerinted melyik a sporteszköz? És melyiknek felesleges legalább a LE-inek a 4/5-e, a _hétköznapi használathoz_?" - minden egyes motorral kapcsolatos megszólalásodról ordít hogy fogalmad sincs a témáról. Hiába 100 lovas egy motor és csak 200 kiló az szárazsúlya, a kisebb motor miatt kisebb a nyomatéka olyannyira hogy egy 50-60 lovas motor megpakolva (hiába 200 kiló magában, egy utassal megtankolva máris másfélszer, két utassal, csomagokkal meg jó kétszer annyi) szenvedni fog alacsony fordulatszámon, kéyntelen szinte folyamatosan forgatni, ami nem túl egészséges. Ezért van az hogy egy normális túramotor ami aztán végképp nem száguldozásra való, az is 100 ló körül van. Ezzel minden motoros tisztában van, onnan lehet kiszúrni azonnal a hozzá nem értõt hogy ugyanazt szajkózza amit te.
"No akkor most gondolkozz el újra rajta, hogy a CBR600F az hétköznapi használati tárgy, vagy sportmotor." - Ki mire használja. Tény hogy alkalmas sportolásra is, de ki lehet jelenteni hogy az országban senki nem használ ilyen motort használati tárgyként? Bemutatnám jópár élõ ellenpéldának.
Egyébként nem az adóval van bajom, kifizetem, nem döglök bele (plusz ezt legalább biztosan a környékemen költik el), hanem azzal hogy igazságosnak akarják beállítani, holott nem az, meg a sok tudatlan még a törvényhozóknál is luxuscikként tünteti fel a motorokat, de megindokolni nem tudják hogy mitõl nagyobb luxus ugyanazért a vételárért motorral járni mint autóval.