"azért jóval több szabadságbeli különbség van. míg pl wow-ban a griff (van ezen kívül más repülõ hátas is?) egy adott pályán közlekedik, addig itt te arra mész, olyan alacsonyan vagy épp magasan ahogy azt te akarod."
L70-en lehet venni repülõ hátast, amivel szintén arra repülsz amerre csak akarsz. Mondjuk 1 napig tök élvezetes, utána meg használja az ember, mint a mountot a földön. Annyi különbség azért van, hogy beállok nagy magasságba, run mode be, és nem akad fel semmiben sem. Szóval inkább praktikus, mint élvezetes.
"saját maga által craftolt hajón utazgatni, nomeg az sem egy rossz érzés, amikor egy ilyen kis player hajót lerohan a csapat, kalózkodás címén :)"
Hát ilyen spec tényleg nincs a wowban (bombázás van, az is buli:-).
A wow craft rendszere úgy általában elég gyengusz, viszont legalább nem borít balancet. Mert ugye a wownak más játékokkal szemben ez a nagy erõssége: gyakran állítja nehéz döntések elé az embert. Milyen classot indítsak? Ez is jó, az is jó, mindegyik jó valamire. Pl nincs olyan hogy szóló-képtelen class. Ez akkora brutális balance borítás, amitõl 1000x kisebb is botránynak számít a wowban (nem mondom hogy abszolúte nincs, a bliz kínosan törekszik a kiküszöböléseikre). A rengeteg class, amibõl a fele szólóképtelen nem biztos hogy jó út. WoWban pl minden class tud többféle talentre specelni, amelyekbõl van ami pvp-re, van ami szólózásra, van ami partizásra jó. Idõnként át is lehet specelni (nyilván nem ingyen), ha az adott területre ráunt az emberke. Ha így nézed akkor wowban legalább 3x annyi class van, mint amennyi közül karakter kreálásnál választasz.
Milyen professiont válasszak? Mit farmoljak? WoWban nincs abszolúte "pénzkeresési" módszer sem. Amit elkezdenek csinálni páran, az törvényszerûen deficites lesz egy idõ után, és akkor kell új ötlet. Ami az egyik szerveren megy, az a másikon már nem. Ami tegnap ment, az ma már nem. WoWban extrém gazdagnak számít egy játékos, akinek van kb 50ezer G-je, holott egy epic repülõ hátas 5200g (ha sima már megvolt). Szóval az 50K G ehhez képest nem is számít soknak. A bonyolultabb craft rendszer ezt valószínûleg tönkretenné, és ezzel párhuzamosan a játék balance-t is.