Lényegesen jobb mint bármi amivel eddig játszahattunk. (szerintem)
Elég komplex, de remélem az ezután valamikor megjelenõ Black Shark orvosolja a hibáit ennek.
tehát pölö nem igazán vettem észre, hogy a bekapcsolt radar alapból bajt jelentene, ha olyan géppel megyek amin van radar mindig bekapcsolva tartom. Ha mögébújok 2 gyanútlanul navigáló Apacsnak, nemis szoktak észrevenni, ami azért viccnek is rossz. Persze ha ráváltok mondjuk egy irányított rakétára és elkezd fütyülni, mert bemértem és lõhetek akkor aztán megbolondulnak elõttem a fiúk, de addig nem.
ECM meg ilyen dolgok vannak, de azokat rá szoktam bízni a fegyverzet kezelõre. Persze infracsapdát szoktam eregetni énis ha baj van bõséggel :)
A Mi24 vs gyalogosokkal kitakarítás stimmel, de ne gondolj túl nagy dolgokra, az a lényeg hogy el kell vinni õket a legyepált bázisra (minden fontos dolgot le kell rombolni elõtte) majd csinálni kell egy olyan küldetést, amikor ellenörzöd a pusztítást, és hogy inakív a bázis, majd jöhet a Mi 24. De az egész nagyjából annyi mint mikor régen Command& conquerbe elvittem a chinook al 5 mérnököt és bevették az ellenség construction yard-ját. Elviszed a MI24 el a katonákat leszállsz, kinyitod az ajtót aztán mennek dolgukra, csak onnan a kék bázis piros lesz és tankolhatsz rajta meg rakétát vételezhetsz, ha harc hevében elfogyott a számunka oly kedves falanga rakéta :) Mert az bizony gyorsan fogy, és egyenlõre a Mi24 sûrûn elveszti a célt Flir módban. Aztán akkor egybõl kárbament egy, ami bosszantó. Reméljük ezt javítja arneh az új 3Ds mi24 kabinban.. De amúgy meg egy M1A2 kiiktatásához 2 falanga kell, nem túl nagyot robban szegénykém. Nem sikerül még olyan jól eltalálni egy tankot se hogy eggyel kiolvasszam belõle a legénységet. Az irányítatlan rakétákkal meg borzasztó nehéz célozni orosz oldalon. Bezzeg az apacs, azzal tudok célozni precízen.. Az tudja fel le mozgatni a pylonokat.