atisz: említettem én egy lapon õket? max egy napon. (de, teszem hozzá, ez megint csak ízlés kérdése (amin butaság vitatkozni). nyilván ma sokkal többeknek jön be a tégla, mint a taxisofõr. (persze azokra gondolok, akik még korukból adódóan azt nem látták)
oscar: mivel a sok díj is elismerte scorseset, elrt nem értem, hogy miért szánalom az oscar. inkább csak papírforma. ott is õ nyert. naná. lehetett valami a filmben.
"Nem tudom hogy láttad-e a Véres Gyémántot...érdekes hogy DiCaprio ezen filmben nyújtott alakítása alapján lett jelölve a legjobb férfiszínészi díjra és nem a Tégla miatt..."
nem érdekes annyira. ez csak szimpla taktikázás, hogy ki melyik kategóriába induljon, mindkettõ warner film volt.
"Ráadásul a film aktuaálitása tagadhatatlan: nem fikciót mutat be, hanem egy napjainkban is folyó drámát."
szerintem is jóü volt a BD, 2006 egyik legjobbja, 7/10 simán, de nem ezt hoztam volna ki legjobbnak. pláne, hogy nem én döntök. pl. a will smith film még jobban tetszett, hell a fûrész 3 annál is jobban, most dühöbjek, hogy nem az kapott oscart. egyedül ryan goslingot sajnálom.
"A gond azzal van ha sokan látják így"
és... még többen nem így. az oscart mindig divat fik*zni, jól értesültnek lenni ("szánalomdíj") lehet, hogy igaz, a jelek nem erre utalnak szerintem, de a lényeg, hogy azért könnyû ilyesmit mondani, mert úgysem cáfolhatja meg senki.
pálffy györgy (i? egy f?) itton az egyik legelismertebb rendezõ. õ is scosese rendezését tartotta a legjobbnak. keresek linket, ha kell. õ ért hozzá. én csak rajongó vagyok.