Na de hogy legyen egy kis ontopic is itt egy probléma amire keresem a megoldást :)
Adott egy Solex (azaz Pieburg) EEIT38-as kéttorkú karbi (egyszerre nyit a 2 torok, nem egymás után). Az a jelenség van, hogy állandó sebességnél rángat az autó meg egyenetlen az alapjárat. Ha gyorsítok akármennyit is akkor minden rendben van, azaz ha csak kicsit növelem a gázpedál állást, akkor ilyen rántással reagálja le az autó. Amúgy nagyobb gyorsításnál (padlógáznál :D) minden totál jó, megy az autó mint az állat, csak ha normálisan akarok menni, akkor van ez a rángatás. Ja amikor megy a szivató (automata) akkor sincs hiba.
Próbáltam már én is állítani, meg szerelõnél is volt de nem oldódott meg (szelephézagok, gyújtás rendben van). Ki lettek cserélve a membránok, fúvókák ilyen karbi felújító készletbõl, és annyit mondott, hogy a pillangószelepek tengelyénél a persely ki van kopva, és attól van ez a dolog mert nem szinkronban van a 2 torok.
Más viszont azt mondta, hogy azért rángat az autó egyenletes sebességnél, mert túl sok benzint kap (amiben talán lehet valami, mert aránytalanul sokat fogyaszt a többi hasonló motorral szerelt autóhoz képest meg nagyobb gázállásnál azaz amikor több levegõt kap, akkor megszûnik a rángatás).