A sztrimeléskor, folyamatosan töltik a háttértároló(k)ról a textúrákat/hangot stb. a memóriába.
Egy focis játéknál értelemszerûen nem igazán van értelme, de FPS-nél RPG-nél, ahol nagy a bejárható terület, ott jól jön.
Az X-es Gears of War használja, a PS3-as Resistance nem. Az Oblivionnál mind a PS3 mind az X esetében használják. A GoW nagyon szép játék, a Resistance láthatóan kevesebb/kisebb felbontású textúrákkat használ. Az Oblivionnál viszont már érdekesen alakult a helyzet, a PS3 verzió szebb, láthatóan nagyobb felbontású textúrái vannak. És a grafikai elõny valszeg nem csak a programozók által beépített új shadereken múlik. Az X-es verzió DVD-je fullra tele van, ráadásul mivel a core verzió nem rendelkezik wincsivel ezért nem használhatták ezt a töltések gyorsítására sem, annak ellenére, hogy a premium verzióban meg van. Ez kicsit ricegõsebb játékot, az objektumok feltûnõ pop-upját eredményezi.
Szal, ha nem kell az egész pályát betölteni a memóriába, mert folyamatosan a szükségesek kerülnek csak be, akkor a GPU számára rendelkezésre álló nagyobb memcsi már kevésbé számít az X esetében.