A magam részérõl nem számolgattam, nem szoroztam meg az értéket a kozmikus állandóval és osztotam el az egy tûfokán elférõ angyalok számával, csak a hivatalos adatokból indultam ki! Azt nem tudom a M$ miért adott ki alacsonyabb adatokat, ha erõsebb a box GPU-ja és a Sony meg miért emberkedett, ha nincs annyi benne. Szerintem egy GPU esetében nem a FLOPS-ok számítanak elsõdleges értéknek, hanem az egy ciklus alatt végrehajtott shader mûveletek.
Minden esetre a két rendszer nem azonos API-t használ, és szerintem a Sony-é macerásabb kevésbé kiforrott pl a shaderek alkalmazása tekíntetében ez magyarázhatja hogy a PS3 játékok miért nem annyival szebbek, ha általában szebbek egyáltalán.
Az hogy a vas mit tud végül is leginkább a programozón múlik, láttam én már Gef2 kártyán csudálatos vízeffektett bumpmappingot meg ilyeneket egy Nvidia demoban!