Ne zavarjon, hogy a Wiirõl volt szó, hogy az "1/10 annyi", mint az x360.
(Bár szerintem is közelebb áll az 1/5-höz.)
Ami a Cellt illeti, ez a szupernehéz programozhatóság csak FUD. Nem a Cellt nehéz programozni, hanem a game-kódot szétszedni több, a Cellnek megfelelõ szálra. Ezen belül az egyes kisebb rutinokkal semmi gond. Pl. egy x360+ps3 fejlesztõ a napokban arról számolt be, hogy 2 nap alatt portoltak egy fontos számítási rutint x360-ról ps3-ra, úgy, hogy a forrás nagy része ugyanaz maradt, csak kicsit ki kellett egészíteni, mégis 3x gyorsabban futott 2 SPE-n, mint 4 szálon (2 magon) a Xenonon (3 magos x360 CPU)... Bár ebben benne van az is, hogy a MS fordítója béna, a Sony libjei és fordítója (módosított gcc) meg viszonylag jó...
A Cell egyébként be tud segíteni a grafikába is. Vertexmanipulációba viszonylag egyszerûen, pixel alapú dolgokba már bonyolultabban. (De pl. egy jó fizika is feldobhatja a grafikát.)