Ja, annyi víz biztosan van benne Viszont azért egynél több energiaital-gyár üzemel, különben mesterségesen gerjesztett verseny lenne, ami a reklámköltségek jó részét indokolatlanná tenné, mert minek kéne akkor több erõs márkát nyomni, szóval azért annál árnyaltabb a kép, mint amit Te mondasz (Bár az sem példa nélküli, hogy egy cég önmagával versenyez, lásd a Media Markt - Saturn csörtéket, akik rendesen beszólnak egymásnak olykor a reklámjaikban, közben meg ugyanaz a tulajdonosuk) Szóval addig kb igaz a dolog, hogy az ilyen gazdaságos cuccokat bérgyártásban csinálják a nagyobb gyárak (tényleg, most így érdekes lenne megnézni, hogy ki gyártja a tescos, sparos stb ilyen százforintos dolgokat), de a nagy márkák között biztosan verseny van, nem? Vagy azt akarod mondani, hogy a Red Bull meg a Bomba vagy a Hell esetleg a Burn ugyanaz? Mert szerintem egyáltalán nem... És valahol a gazdaságos márkáknak is meg kell spórolni a bekerülési értékét, szóval aligha ugyanaz van benne, a nagy gyártók nyilván nem is engednék, hogy a receptjeiket ilyenekre használják.