Igaz, hogy sok benne a bug (már két küldetést is bug miatt nem tudtam megcsinálni - egyszerûen odamentem ahova kellett, és nem volt ott a tárgy, vagy odamentem még küldetés elõtt és a tárgy már ott volt (Family Gun), felvettem és késõbb nem számolta be a küldetés vállalásakor, pedig már a zsákomban volt a Perfect Suit (a zselés gyógyítós stuff).
Ami zavar az a swappelés... Egy idõ után rettenet idegesítõ. Ok, hogy nem mai már a gépem, de azért annyira nem szar...
A cikkben fikázzák az egyhangúságot. Sztem abszolút nem egyhangú, csak amiatt, hogy zörke-barna minden, egyhangúnak tûnhet, de a pályák qrva jók, részletesek, és igényesek. Bár a víz lehetne szebb, mind1. Amit nagyon hiányolok, az a nõ NPC-k... A kedves programozók szerint nincsenek csaj kalandorok a földön, esetleg katonák/kutatók? Másfelõl a játék sztem nem nehéz. Én veteránon tolom és a térkép kb. 1/3ánál járk, de már van 150e RU-m meg a lehetõ legjobb cuccok! Sima banditákat/mutánsokat késelek, mert alug tud sebezni. Meg sok az artifact is... túl könnyen lehet szerezni õket, annyira nem is egyediek...
Mondjuk lenne egy kérdésem... hogy lehet szakszerûen csonkonli a mutánsokat, mert többször volt már hogy olyan küldetést vállaltam, ahol mondjuk a fõzelékbe kellett a malacka szeme, vagy ilyesmi, és nem tudtam kivágni... mért??!!
Ami meg a fegyvereket illeti... sztem csak az elején gáz a dolog, mert 100m-errõl próbáljuk lelõni pisztollyal az ipsét, de késõbb abszolút meg lehet szokni és ahogy fejlõdik a karakter (rookie, exp., veteran, expert...), úgy sztem egyre pontosabban lõ, meg a késõbbi fegyverek is jobbak, pontosabbak, nem beszélve a távcsövesekrõl. Mondjuk ironsight-al is faszául lehet szedegetni õket, csak meg kell tanulni a célozást. Apropó sztem az hogy áll vagy térdel a karakter sztem befolyásolja a lövés pontosságát, nem nagyon, kicsit.
Jah, amit még hiányolok az AI-ból, hogy a fényekre is reagálhatnának, tehát ha a szomszéd szobából kivilágítok elemlámpával, akkor igazán észrevehetné, hogy mi az... ez már a Farcry-ban is benne volt...