Az ésszerû korlátozás senkinek nem lenne ellenére. Na jó, legalábbis az értelmesebbnek.
Városban teljesen jogos a max 50, városon kívül 120 lehetne, autópályán meg 160. Csak ugye a világ nem 3 féle útból áll, tehát sokkal jobban szegmentálniuk kellene, hogy mely útszakaszokon mennyit engednek meg ezekbõl. Mert lehet hogy városhoz tartozik, de egy totál kihalt ipari úton halál felesleges 50-el csigázni.
Mint ahogy pl lépten nyomon lát az ember "kintfelejtett" épitkezési 30-40-es táblákat, aminek semmi értelme nincs. Vagy fõúton 40-60ra korlátozást... A falvakban amit átszel a fõút elég szélesen, ott is máshol érdekes módon engednek 60-70-80-at, nem kell kötelezõen 50-re lassítani. Itthon még a 30-40-et is kibasszák rá, merazjó...