Okos emberek kitalálták már azt, ha autók útja keresztezi a vasútvonalat, ott az autókat a vonat felett vezetik el. Bár ez sok sok évig még tsak álom marad, mert a jó utakat is kitalálták már, mégis ritka a jó út...
Oltsóbb kitenni a 40-es táblát lakott területen kívül, mint sok kilóméter utat felújítani. Bár lehetne mérsékelni az árakat, ha nem az önkormányzati képviselõ cége javítaná az utakat... Biztos megélhetõség, és azért a munkával óvatosan bánnak, ha letelet a garancia, újra lehessen tsinálni.:((
A vasúti átjáróban meg ha jól emlékszem a 30 és a 40 is tsak akkor lehet, ha meggyõzõdött az ember, az áthaladás veszélytelenségérõl. Ha kell meg is kell állni!! A sebességkorlátozás meg az elsõ ferdetsíkos táblától, a túloldalon lévõ utolsó tábláig érvényes. Nem tsak közvetlen a vasúti sinekre.
A rendõröknek meg ez a feladatuk. Néha kizavarják õket, hogy x darab gyorshajtót kell fülön tsípni. Nekik is vannak fõnökeik.