Nagymotorosokat nehéz út szélérõl basztatni. A radar magában sz*rt se ér mert szembõl hiába fotóznak, úgyse lehet azonosítani, utána fordulni meg nem szoktak, sokszor nem id tudnának. Ha meg akarják állítani, akkor sok nem áll meg és kész, a rendõrök nem tudják bizonyítani késõbb hogy egyáltalán ott volt és szabálytalankodott, mégha meg is jegyzik a rendszámát. Startolhatnának ugyan utána, de úgysem fogják tudni utolérni.
Ebbõl következik hogy a motoros sokkal nyugodtabban száguldozhat mert minimális az esélye hogy elkapják, és igazán nem is lehet ez ellen tenni, max ha az elejére is kellene rendszám.
A robogósoknál meg az kardoskodjon a max 40 betartása mellett aki már lenyomott pár kilométert robogón 40-nel úgy hogy a forgalom mellette megy 50 felett, és centikre elõzgetik az autók miközben egy személyautó távolság lenne a szabályos. Sokszor nem is tudja ezt az autós megcsinálni, akkor szépen beragadna a robogós mögé. Biztosan nagyobbat lehet takarni 50-nel, de sokkal kevesebb a vészhelyzet ha annyival megy. Mondjuk ez forgalomban érvényes, a szombat éjszakai üres úton legénykedõ robogósokra nem áll.