Az új djuice tarifacsomag bevezetõ kampányának támogatásához a Carnation elkészítette az smsbandi.hu website-ot, ahol a felhasználók által küldött SMS üzeneteket SMS Bandi élõben megzenésíti és elénekli.
SMS Bandi, a kampány fõszereplõje, az önmegvalósítás egy szokatlan módját választotta, miszerint minden beérkezõ SMS-t elénekel. A Carnation feladata volt, hogy lehetõvé tegye az elénekelt SMS-ek élõ, online közvetítését.
A látogatók által beküldött SMS-ek a Carnation által készített, archívum és legjobb SMS-ek modult is tartalmazó CMS-rendszerbe érkeznek, ahol moderálásra kerülnek. Ha az SMS átment a szûrõn, akkor egy automatikus reply üzenet érkezik a felhasználónak, azzal, hogy az SMS-t Bandi hamarosan elénekli.
A megoldás során feladatunk volt az élõ közvetítés biztosítása, SMS Bandi weboldalának elkészítése, valamint a Pannon SMS-küldõ rendszerével való összekapcsolódás megteremtése.
A kampány koncepciót a djuice almárka offline ügynöksége, a Leo Burnett, a Carnation támogatásával dolgozta ki.