"Arro lnem tehetnek h az apple meg az ipod nev ma mar mindenhol ismert markanev..."
Ebben tévedsz, egy egész szakma épül arra, hogy az ilyen dolgok megtervezhetõek és elõrejelezhetõek legyenek, valamint a cégigényeknek megfelelõen alakuljanak - marketingnek hívják. Amúgy abban igazad van, hogy a termék értékébõl nem von le az, hogy sokan veszik.
Amúgy ezt a videolejátszást nem teljesen értem. Oké, kényelmes és hosszú vonatutakon, hajón, repülõn (illetve ezekre való hosszadalmas várakozás közepette), ne adj' ég távolsági buszjáraton még belefér. De kétlem, hogy az emberek nagytöbbsége sokmindenre használja a videolejátszás-funkciót (nem egyszer láttam PSP-vel, meg egyéb csodával buszon szenvedõ embereket... a legtöbb esetben a cuccos idegbeteg arckifejezéssel történõ elrakása volt az eredmény).