örülök, hogy az a mondat nem csak nekem tûnt föl 8).
a második résszel kapcsolatos általános fanyalgás szvsz onnan ered, hogy a készítés elején lelépett az elsõ rész letéteményeseinek számító szenttroikaság.
szerencsére ez a fo2 minõségén mit sem rontott. érdekes megnézni, a troika miket alkotott, volt 2 remek, de alultesztelt anyag (kiadói sürgetés gondolom), meg egy igazi borzalom (temple of elemental evil).
hogy a fo2 mit nyújtott? remek sztori, az elsõ részt következetesen váltó világ, (tuningolható) kocsi, finomhangolható társak, kiszedett szintlimit, új (el)ismertségi rendszer+címek, hatalmas arzenál, kifinomult pusztakezes harc, remekül kigondolt civilizációcsemeték (vault city, reno, san francisco stb), még sötétebb, kegyetlenebb postapoc fíling meg persze plusz perkek, ellenfelek, kb 3xos játékidõ megaminemjuteszembe - mindez ugyanúgy egy cdn...
az, hogy a cím a bethesdához került, örömmel és félelemmel is eltölt: a morrowindet imádom, oblivion is tetszett (kivéve az idióta fejlõdésrendszert, azt nagyon rühellem), viszont azért lõttek pár mellét is (pl pirates of the caribbean, ok nem saját fejlesztés).
én nagyon el tudok képzelni egy fallout-játékot oblivion motorral, amikor a valós idejû tacticsról szó lett, azt írtam, hogy ha már real-time, lenne olyan, mint a deus ex... lehet, valóra válik! csak legyen jó...