"atepitik a villamosvonalat tobb helyen a varosban ugy hogy azon vasuti szerelvenyek is el tudjanak kozlekedni"
Tuti hogy kamu, egy átlag villamospályán egy átlag kanyarban lazán kisiklik egy vasúti szerelvény, nem is beszélve hogy a villamospálya nagyon nem bírja a vonatokat, és az átépítés is marha nagy pénzeket fogyasztana el, valószínûleg többet mintha új pályákat építenének. Szerintem az fordítva volt - vasútra villamost.
"A vonat egyebkent nem tul jo Hollandiaban sem, hiaba fejlesztik es koltenek ra iszonyat sok penzt.
Vannak dolgok amik nem fuggenek a penztol."
Jah, ilyen a vasút meg az atomerõmûvek is. Franciaországnak valamiért sikerült mind a kettõ.
"Igy szerintem a vasut alapkoncepciojaval van nagy baj, es nem feltetlen azzal hogy mennyit koltunk ra. Vonattal utazni joval dragabb mint autoval, gondolom az uthalozathoz hasonloan irdatlan draga vasuti infrastruktura kihasznaltsaga miatt is. De a legnagyobb baj a vonattal az, es ezt sose fogjak tudni kikuszobolni, hogy csak allomastol allomasig visz, es nem haztol hazig."
Viszont van egy olyan kicsike kis elõnye hogy függetleníthetõ az olajtól.