Mivel úgy fejezted be, hogy részedrõl ennyi, gondoltuk fölösleges reagálni, ha már te úgysem fogod megtenni :)
Amúgy ha szerinted ezen kár vitatkozni, akkor mindek írtál fél oldalt? :)
De ha már ennyire szeretnéd:
A kedvencem ez a "gyakorlati tudást kapsz a száraz és semmitérõ elmélet helyett" duma, az összes noname fõiskola ezzel reklámozza magát. De mégis hogy meri vki magát közgazdásznak nevezni, ha az alapvetõ elméletekkel nincs tisztában? Hogy akarja így átlátni a trendeket, és hogyan akar alkalmazkodni a változásokhoz? Szerinted az jó, hogy a tanár az tanítja, amit õ csinál a cégnél? Szerinted ezzel mire fogja vinni a hallagató? Ha ahhoz a céghez megy, biztos nagyon fognak neki örülni, hogy átlátja a dolgokat, de máshol elveszett lesz.
Igen, a zskf-en is "tanít" elvileg jó pár neves tanár, csak azt felejtik el megemlíteni, hogy ez a tanítás abból áll, hogy szerepe a neve vmelyik ajtó mellett, de kb. 2-szer járt abban az iskolában.
Azért az elég vicces, hogy szerinted pont az ibs-rõl fog kikerülni a gazdaság vezetõk elitje, és nem a financial times szerint az európában a top30 üzleti iskola között lévõ közgázról pl.
És továbbra sem értem, hogy miért gondolod, hogy ha vki elég tehetséges ahhoz, hogy bejusson a bce-re, bme-re, akkor miért menne egy nonanem iskolába, amivel külföldön és mo-on is kinevetik egy állásinterjún (ahogy korábban olvashattad, a te haverjaiddal ellentétben vannak végzettek élményei is)...
A nyelvismeretrõl meg ne beszéljünk, egy féléves külföldi tartózkodás alatt bárki megtanul közel anyanyelvi szinten angolul, ez nem indok évi 900e ft kidobásána.