Ez egyszerűen téves. Az utóbbi 1 év AAA játékainak a többségénél jól látszik a magonként megosztott CPU terhelés használt DX verizótól függetlenül, 4 mag esetében mindenképp, de még jellemzően 6-nál, esetenként felette is, látványosan egyetlen magot húzó játékot már régóta nem láttam, az manapság kb. a kódhulladék kategória kezdő vagy hanyag devektől. Különböző performance review-k is rendre megerősítik. Egy M.2 SSD gyorsasága pedig annyira űrtechnika egyelőre, hogy a mai játékokból még a nagy open-world címek is ritkán mozgatnak annyi adatot, amikor kijön akár csak 1-2 másodperc betöltési időbeli különbség is egy SATA3 SSD-hez képest. Érthető, mivel még viszonylag friss dolog a comsumer M.2 SSD, a játékos piaci lefedettsége kb. nem létező és mivel a legtöbb játék konzol port, örüljünk annak is hogy egyáltalán a SATA3 SSD-ből előnye van egyiknek-másiknak, amíg a konzolok jól elvannak az ősi HDD-vel. Majd a 2020-as generáció ugrással jöhet egy élesebb forduló újra a gépigényekben és remélhetőleg a futtatási környezetben is (bár az Ubisoft pl. furamód fejleszt Assassins Creed-et low-level API-ra a konzolos térben, PC-n meg marad az ősi DX11)...ez van, amint megjelenik valamiféle technikai újdonság, örülhetünk ha 2-3 éven belül szélesebb köben elkezdik kihasználni. Ez nyilván a felhasználói bázis hibája is, mivel egy vékonyka enthusiast réteg kivételével az újdonságok sokakhoz csak évek múltán jutnak el, a otthoni hardverparkok korszerűsödése lassú folyamat. Bár a korszerű API-k kihasználatlansága egyre érthetetlenebb a felhasználói oldalról nézve, mivel a steam hw survey szerint közel 90% rendelkezik DX12 GPU-val, esetleg a pre-Win 10 oprendszer lehet problémás DX12 esetében, de a Vulkan-t tudtommal nem érdekli ha régebbi oprendszeren fut, mégis ritkán preferálják a devek a DX12-vel szemben...
#89521: Egy másik 3gen Ryzen leak alapján a Ryzen 3 marad 4/4 és nem lesz 7nm-es, viszont a Ryzen 5 szériában lesz 7nm-es 8/16, a Ryzen 7-ben 7nm-es 12/24, 6/12 pedig egyáltalán nem várható...ez az alsóbb kategóriákat hanyagoló verzió egy fokkal reálisabb mint a másik, a 7nm rögtön mindenfelé túl szép volt hogy igaz legyen. A középkategóriás core count ugrást viszont ez a forrás is megerősíti... Azért funny ez a táblázat, mivel a játékipar AAA fele egyre inkább tolódik az optimális 6 mag felé, de az AMD kínálatában egyáltalán nem lesz 6 magos CPU, a Ryzen 3 4/8 nem lesz túl optimális választás, a Ryzen 5 pedig egy látványos szakadékkal 8/8 és 8/16 overkill lesz...valószínűleg nem akarják kinyírni a középkategóriájuk iránti érdeklődést a túlzottan optimális alsókategóriával, de a korlátozott 7nm-es gyártókapacitás is reális indok lehet.