Igen néhol már használják a többi magot is jellemzően mindegyiket 20-30%ban, ÉS lényeges FPS többlet nem keletkezik,
Néztem összehasonlító videót dx11 és dx12 alatt ugyan azon játéknál, és hibahatáron belül volt mindegyik eltérése FPS értékben egyetlen nagyobb eltérés volt a nagyobb sokszor dupla annyi VRAM használat.
Egy másik játéknál aminél az uj verziónál ráterhelték a GPUra a számolást a CPU helyett annyi változás történt , hogy az elődnél a a CPU egy magja 100%on ment a többi 20 körül a VGA meg 60%on , az uj verziónál meg a VGA 100%on ment a proci minden magja meg visszaesett 30%ra, az FPS mindkét esetben 1-2 értéken belül maradt.
Szóval lehet , hogy megy mindegyik, de látszik, hogy kiegyensúlyozatlan a rendszer és míg az egyik megszakad a másik meg tétlenül megy.
ÉS lehet a háttérben nagyon jó munkát végez, de a végeredményben nem vagyunk előrébb.
Tudom, hogy nem lehet egy elemről az egész rendszerre következtetni, de amikor beharangozták, hogy a dx11 korlátja, hogy max 100k rajzolási parancsot tud kezelni míg a dx12 meg milliósat is, akkor azért azt gondolta az ember, hogy a régi játékok átiratait és az eleve az uj rendszerre irtak, majd kisujjból kirázza az uj low level API és nem ütközik korlátba már a bevezetés után egy évvel.