2020-ban biztosan nem érkezik érdemi újdonság az nagy Navikon túl, a kisebbeknek adnak esetleg egy kevés órajel többletet. A Navik is megérnek majd valszeg legalább 2 évet mint az elődök, vicces még pár évet előre nézni és a "majd azok ütnek" dolgokat várni, amikor a most érkező belépő és középkatos Navik is felforgatják majd a piacot. Meglátjuk hogy mennyire lesz képes az Nvidia megtartani a középkatos árcéduláit, mennyit ér a belépő RTX a közönség számára. A felsőkategóriában biztosan nem lesz nagy trónfosztás, hosszú éveken át nem volt rá példa. A legnagyobb kérdés hogy a kisebb Navik milyen szintű ray tracingre lesznek képesek. Ha a Crytek demójában látható reflection & refraction a régi kamu SSAO társaságában mellett menni fog a Vega 56 30 FPS-e helyett 60 körül, akkor már nem rossz. A nagy Navinál meg valszeg menni fog minden jó a ray traced árnyékokkal együtt, az RTX csomaghoz hasonlóan. Bár a jobb teljesítményen túl a klasszikus kamu megvilágítás előnye, hogy nem lesz kiugró eltérés a játéktér helyszíneinek megvilágítása között, mint pl. a Metro egyes jeleneteinél, hogy az normál rendereléssel még viszonylag fényesnek szánt jeleneteknél RTX mellett szinte koromsötét van valós fényforrások hiányában. Kíváncsi leszek hogy a konzolokon is miféle ray tracing csomag használata lesz jellemző, mert a teljes RTX csomag minőségét csak nem lesznek képesek hozni a kb. középkatos AMD grafikus hardverekkel.