Nem ertelek titeket. A trailerben volt 1-2 renderelt resz, pl amikor kozelrol mutatjak az egyik faszi arcat. A tobbi pedig siman elmegy gameplay-nek. Termeszetesen a Cod-os fust, particle stb effectek szepek itt is. De magak a texturak/modellek stb. nem sokat vernek BF 2-re (+ha meg beleszamitjuk azt, hogy a bf2 mikori jatek, es milyen nevek jellennek meg a kozeljovoben: Unreal3, Crysis). Persze ebben a stadiumban nehez megallapitani, hogy milyen lesz a grafika. De ha ez egy idoben jon ki a BF- Bad company-vel akkor valoszinusitem, hogy grafikailag Bf nyer. De mivel a Bf sorozat alapvetoen multiplayer, es elso probalkozasuk vmi singleplayer jatekot alkotni, igy a Cod nagy valoszinuseggel hangualtilag, jatekmenetileg utni fogja. Ez azert sokban fog fuggeni a Bad companyben fellelheto fizika jatekbeli taktikai szerepetol. Es nem art megemliteni, hogy a HL2 ota sok ember elvarja, hogy jopofa havoc fizika legyen a jatekban, amit ki is lehet hasznalni (emberekre radõlõ falak, a tetõrõl leesõ rongybabakra felfigyelo ellenfelek stb.).