Ha már ilyen jól megy a beszélgetés a dio-ról, én is idedobom hozzá a kétcentemet:
nekem is egyértelmûen _alap_, de azt nem mondanám, h a klónok semmi újat, semmi jót nem mutattak fel. pl: a TQ-ban nagyon tetszik az, h azt kapod amit látsz: intelligens dropok. Mekkorát néztem amikor elõször fordult elõ, h valami fura, de szépen kidolgozott fegyver villogot valamelyik tucat-minion, csontiharcos kezében; és mekkorát néztem h milyen nagyokat sebez belém. Amikor nehezen legyaktam, akkor pedig ott virított a földön egy klassz junik kard. Ez igencsak hiányzik a dio-ból. Tehenek meg ne dobjanak már emberi vértet basszus...
A másik dolog szintén a TQ-ból a keverhetõ, kombinálható skill-treek:
kicsit brutál lenne egy frenzy-barbár a pala auráival és a druida alakváltó képességeivel... tudom nagyon sokat kellene dolgozni a készítõknek a ballanszon, de ha megoldanák, az ehhez hasonló kombinálhatóság is mérföldeket dobna a játékélményen. magyarul nekem a dio skill-rendszere sem elég összetett.
egyszó mint száz egyetértek az elöttem szólókkal, a h&s esetén ideje lenne már az összetettebb karakterépítésre tenni a hangsúlyt, mert enélkül garantáltan unalmas a játék.