sure, az látod el volt találva, és meg volt a saját nagyszerû atmoszférája.
"azért a Diablo-klónoknál nevetséges, hogy képesek még az eredeti játékot is tovább butítani, egyszerûsíteni."
...hát a Diablóknál (többek közt) pont a komplex skill és ittem rendszer volt az egyik ami nagyon megfogott. Na ezek azok amiknek a szikráját sem találtam meg egyik klónban sem. (max valami harmadszintû utánzását a végletekig leegyszerûsítve) Gondolom mert ez van igény a piacon, mindenki (teljesen) ki akarja kapcsolni az agyát játék közben, mivel fáradtan jön haza a melóbol, semmi kedve itt is agyalni. Többnyire a "medium" fokozat is megerôltetônek bizonyul. Nem szeressük a gondokat, a kihívásokat. újabban már el sem lehet rontani a dolgokat, akármit akárhogyan csinálsz, úgy is teljesen jól fogsz kijönni a végén. épülünk lefelé (minden értelemben), oké értem én, erre is szükség van, de azokat akiket nem riaszt vissza egy kis agyalás /sôt/ kifejezetten érdekesnek, izgalmasnak találnak minden ilyen és hasonló jellegû kihívást, azokkal mit fognak kezdeni? Nehogy már odáig jutottunk, hogy olyan kis százalékban léteznek, hogy üzletileg egyáltalán nem éri meg velük foglalkozni.