"Blizzard kitalál egy rendszert , amit egyes emberek kiforditanak."
Mindig vannak, akik ki akarják forgatni a rendszert, és nem csak WoW-ról beszélünk itt, illetve nem csak játékokról. A rendszer feladata, hogy a felforgatókhoz alkalmazkodjon, különben árt a rendszer integritásának, és vele együtt a benne normálisan részt vevõ delikvenseknek.
"De a másik oldal is megérthetné hogy nem egy ártatlan embert védenek , hanem egy "bünöst"."
Senki nem tagadta, hogy a hírben szereplõ idióta-archetípus nem bûnös, illetve, hogy nem egy f*sz.
"Miért kell bunkónak lenni ?"
Miért nyalogatja a kutya a tökeit? (Sorry, de ez tényleg ennyi. Nem fogod megváltoztatni az embereket, vagy alkalmazkodni, vagy szûrni kell.)
"Egyébként a virtuális világ és real life között kezd elmosodni a határ. A virtuális vagyonod is a vagyonod PL Secon Life , ahol a virtuális pénzedet igazi dollárokra lehet váltani . "
Nem, semmiféle határ nem mosódik el a lényegi real life és a lényegi virtual life között. Attól, hogy a real life-ban is mûködõ módszereket és koncepciókat (kereskedelem, pénz, e-currency, advertising, feature integration satöbbi) alkalmaznak a virtuális világban, az csak azért van, hogy az átjárhatóságot könnyebbé (illetve jövedelmezõbbé, de ez egy más kérdéskör) tegyék.
A virtuális térben való játék a virtuális térre koncentrálódik, és annak keretei között kell maradnia. Amint onnan kilép, az már a pszichológusok dolga.
Mellesleg a Second Life egy MMO-Connunity, nem pedig MMO-game. Gyakorlatilag nem is nevezhetõ játéknak - a WoW-hoz kb. annyi köze van, mint a pókerezésnek a könyveléshez.