különben van egy tanárom, aki valahogy jóban van a Peter Eisemannal és dumált vele az Afragolai pályaudvar pályázata kapcsán, amit végül Zaha Hadid nyert és Eisemann a pályázáskor valahogy a Christo velato leplére hivatkozva magyarázta a beadott mûvét ami így egy narratív épületnek volt beállítva, de amikor ezzel a tanárommal beszélt, akkor meg arról szövegelt, hogy jól elcseszte azt a tervet és csak utólag találta ki hozzá a dumát és hogy fogalma sincs, hogy milyet kellett volna tervezni. Na most ehhez hasonlót éreztem én is a BME-n, meg építészfórumokon a neten. Az építész alapvetõen eléggé támpont nélkül próbálkozok és nem tudja, hogy mi fog belõle kisülni, és ezek a kulturális konnotációk csak a marketinghez kellenek utólaqgosan csináltak és elég izzadságszagúak. Szóval,a "cizellált eklektikát" szerintem nem kell annyira lenézni, mint amennyire a BME-n nyomják.
Ez az autóforgalom-dolog necces a hõsök terén, mert alatta van a földalatti minden irányba fõútvonal vezet és én nem szeretem az aluljárót mert csúnya a fala, a le-meg felhajtó részeknek. Meg rossz a felületet megtörni ilyen mélyedésekkel. A térnek alapvetõen inkább a sivárság a problémája és nem biztos, hogy a kocsik.