Miért? Mert így egyre figyelemfelkeltõbb, és csalogatóbb.
Miért állna meg itt a folyamat?"
A mozgókép a fényképnek a legkevésbé sem szinonímája.
A másik fele meg az, hogy a csomagolás célja (ma már) a legtöbb esetben nem a figyelemfelkeltésre, hanem a felismerésre irányul, ahol a statikusság nem hátrány, hanem elõny.
"Áramforrással együtt: már fejlesztik az "elég lapos elem"-et is, ez is néhány speciális réteg."
Ja, és még mozgásérzékelõt is tehetnek bele, hogy csak akkor éledjen fel, ha vevõ van a közelében, mert máskülönben gyorsan lemerül az "elég lapos elem" a 24/7 igénybevételtõl.
(Azt meg már meg sem említem, hogy a boltok [hipermarketek] termékpropagációjának relatíve kevés köze van a terméket gyártó cég reklámaihoz - a bolton belüli reklámozás/elhelyezés pedig elõbbi dolga. Minimális esetben valóban "jópofa" lehetne egy mozgóképes csomagolás, de ezek éppen nem a csokoládé/mosópor/kiló kenyér/tej kategóriába esnek. Ha valaki mozgóképes bolti reklámot akar, kirak az áru fölé egy bazinagy LCD-t, amit a bolt másik felébõl is látnak, nem 20 centirõl ugrálnak a gyerekek a csokipapíron.)