"Felismerés? Nem egy 2 órás filmet kell lejátszania, vagy tévémûsort közvetítenie. :)
Nézd így: megy egy "hatásos" reklám a tévében, a csomagoláson meg ebbõl megy egy részlet, vagy akár az egész, ami felidézi a reklámot, és annak hatását."
Dez, a boltban a terméket felismerni kell. Semmi értelme a mozgóképes csomagolópapírnak, mert (ha esetleg észrevetted már) a termék csomagolásának szignifikáns részét a TERMÉK NEVE, illetve a gyártó foglalja le. Ez a terméknév egy másodpercre sem tûnhet el, mert akkor már kapásból elkerülheti a fogyasztó figyelmét, aki NEM fog leállni sem 2 órás, sem 20 másodperces filmeket megtekinteni azért, hogy megvegye a kedvenc csokiját. Akkor meg mit akarsz? Windózos képernyõvédõ-szerûen scrollozó sportszelet-feliratot? Arról nem is beszélve persze, hogy a videólejátszó-csomagolás lényegesebben sérülékenyebb, érzékenyebb lenne.
"Akár úgy, hogy maga a mozgásérzékelõ a polcba van építve, és az árunak valami egyszerûen vehetõ jellel jelez (lásd pl. RFID). "
Ez állati jól hangzik, és nem is vitatkozom azzal, hogy meg lehet csinálni. Csak éppen totál felesleges.
"Esetleg nem is elem lenne a csomagolásban, hanem a polcban elhelyezett adó indukálna benne áramot."
És minden bolt a TESCO-tól kezdve a CBA-n át a Mari néni sarki közértjéig építsen áramadót a polcaiba, máskülönben az amúgy klasszikusan felismerhetõ Mars-csoki csomagolása logo helyett feketét mutat, illetve használhatatlan, és a csomagolásra fordított összeg értelmetlenül elvész. Érdemes ezeket azért átgondolni, könyörgöm.
"Amit egy átmeneti ideig tárolhatna, hogy addig is mozogjon az a kép, amíg a kedves vásárló hazaér. És amikor leáll, a vásárló bánatában gyorsan felfalja az árut, és megy a következõért. :D "
Ja, aztán ami már nem mozog, arra a vásárló azt hiszi, hogy biztos lejárt a szavatossága... :) (csak én érzek itt némi iróniát? ami nem mozog, az már nem ehetõ)