"Ja, és vonatkoztass már el a csokitól, vagy te csak csokit veszel az áruházakban, a többit anyuci hordja haza, vagy mi? :P"
Ez a vitamódszer nálam nem fog beválni. Próbálkozz azoknál, akik vevõk erre az ócska dumára. Azért írtam a csokit, mert aki elkezdte ezt a marhaságot, az csokival példálózott.
"1-2mp-rõl van szó, csak egy kis emlékeztetõrõl, hogy a reklám hatását átvigyék a vásárlás idejére is."
1-2 másodpercbe besûríthetsz egy termékintro-t. Vásárlás közben teljességgel felesleges.
"Úgy is megoldható, hogy alaphelyzetben a sima feliratok jelennek meg, de pár mp-enként lefut a 2mp-es video."
Megoldhatónak megoldható, csak kezdünk elég messzire oldalazni a dologtól. Tehát tulajdonképpen folyamatosan úgy néz ki, mint egy átlagos csomagolópapír, csak néha lefut egy 1-2 mp-s videócska. Innovatív értéke van, reklámértéke a nullához közelít. Maximum akkor érné meg megcsinálni, ha a videolejátszó csomagolópapír olcsóbb lenne, mint a normál - ez meg nincs így.
"Vagy akár úgy, hogy csak akkor fut le, ha a vásárló a kezébe veszi a terméket, így megerõsítve a vételi szándékot"
Ennek adott esetben lenne értelme, de semmi köze nincsen az 1-2 másodperces felvillanásokhoz. Esetleg kiírhatná a termék tulajdonságait, élelmiszernél a tápanyagok + gyártási/'szavatosság lejár' dátumokat, feture-öket. A probléma csak azzal van, hogy az emberek vásrlási szokásain ez szignifikánsan nem változtatna, ergo videokijelzõs csomipapírral is ott vagy, mint a simával.
"Ugyebár sokszor elõfordul, hogy az ember a kezébe vesz dolgokat, hogy jobban megnézze."
Video nélkül is megnézed. Ez még nem jelenti azt, hogy a video hatására kevesebben tennék vissza, illetve többen a kosárba. Azért még a kommersz konzummer sem ennyire bandzsa. Más kérdés, hogy a jobbrabalra mozgó termékcsomagolások kukkolása közben az egyszeri vásárló sokkal gyorsabban telne meg nemkívánt információkkal, könnyebben jön zavarba, fárad az agya és a szeme - egyik sem pozitív az impulzusvásárlás esetén, amirõl pl. a hipermarketek szólnak.