Valahogy kétlem, hogy bármely mozgókép megjelnítésére alkalmas technológia valaha olyan olcsóvá válna, hogy megérje olcsó (100-200Ft) termékek esetében csomagolásként alkalmazni.
Mint dez írta, már most is a csomagolás teszi ki a termékek árának jelentõs részét, és az olcsó termékek már nehezen viselnek el ennél több költséget. Vagy ha el is viselnék, akkor sem fogja a gyártó beáldozni az elveszített hasznot.
A rikító csomagolás pedig leginkább ezeknél a termékeknél jellemzõ jelenleg is.
(Tehát a csoki nem is volt olyan rossz példa szerintem. Másik esélyes az üdítõ.)
Ahogy megyünk a drágább termékek felé vagy egyre kevésbé számít a csomagolás milyensége, sokkal inkább funkcionális, mintsem figyelemfelkeltõ. Vagy esetleg az elegancia felé megy el, ami viszont nem biztos, hogy jól megfér a mozgóképes reklámmal.