Amit én csinálok, annak meglehetõsen rossz a hatásfoka, egy menetben kb, 10%-os lesz a hatásfok.
De a lényeges az az, hogy akárhányszor is át tudok menni az adatokon, rekurzióval és mindig jelentkezik ez a 10% os csökkenés.
De igazából ,nem ehez az algoritmushoz kellene segítség, hanem erre szeretnék építeni egy veszteséges mozgóképtömörítési alkalmazást.
Ami egyrészt rettenetesen hatékony lenne és nem tartalmaz képzajt, "artifaktokat".
A koncepció már megvan csak kicsit még hiányos.
Szeretném megtudni ,hogy mûködik a Divixnél vagy a többi mpg4 módszer "delta" kódolása, mert abból ki tudnék indulni.
A koncepció az,hogy a képeket felbontom 8x8 pixeles blokkokra mint a jpeg nél, csak aztán nem történik furier transzformáció, hanem ezt a blokkot összehasonlítom egy hatalmas bázisminta állomny több ezer blokjával. Amik persze elõre elkészített, gondosan legyártott mintákat tartalmaznak, minden minta a lehetõ legjobban különbözik egymástól. Minden minta más és 65536 van belõllük.
Na szóval amelyik mintára a legjobban hasonlít a a mi blokkunk annak a számával hivatkozok rá a tömörített állományban. Azaz egy blokk 64 bájtját, 2 bájton tárolok el. De ez csak egy kis része az egésznek, mert nagyon sok trükköm van még, már egy idelye dolgozok rajta, csak a processzorra optimális fejlesztés nem megy. Nem nagyon tudom,hog írjak optimaliált gyors kódokat. Meg még kedõ is vagyok.