A motoros gyorshajtáshoz meg annyit hogy pl. igen, én is szoktam, sõt szinte sohasem megyek 120-130 alatt közúton (lakott területen mindig tbetartom az 50-et) hacsak nincs vihar, esõ, sûrû forgalom, satöbbi. Ezzel a tempóval viszont nem nagyon kell elõzgetni, mert körülöttem az autósok átlagsebessége is ekörül van, holott nekik is 90 lenne. Nem csak a motorosok szállnak ebben az országban hanem szinte mindenki aki megteheti, csak autóval ritkábban képesek 200-250-re tartósan. Ez az egyetlen oka hogy "csak" 150-200 körül száguldoznak, és nem gyorsabban. De ahogy igazán gyors autó kerül alájuk egybõl megvan ott is a tempó, lásd a tavalyi gyorshajtó rekordert, egy Audi RS4-et 248-cal. Mondjuk az hogy autó volt a leggyorsabb a felhajlott rendszámtáblák miatt is van, sok motoros jár arra az útszakaszra és megy ennél a végsebességnél magasabb átlagsebességet, csak nem tudják elkapni õket.
Ütközésnél meg kisebb pusztítást végezni egy motor akár 200-ról mint egy autó 100-ról a kisebb lendülete miatt. Nem véletlen hogy az ilyen csattanásoknál nagyritkán marad csak ott a másik fél. Autónál ez ugye nem egészen így van. Elég arra a balfaszra gondolni aki egy ugyanilyen elb*szott elõzés után mint a pécsi motoros ugyancsak elkapott két motorost szembõl egy Opel Corsával, megúszta kórházzal, a két motoros meg az egyikük utasa meg ottmaradt. Ennek persze nem volt akkora bulvárértéke, ezért csak két napig foglalkoztak vele...