Max 1 , 1,2 mach a sebesség, visszatéréskor, és ugye a hangsebességet már elõször is egy egyenes szárnyú géppel lépték át.
Ennek ellenére a szárny kornánt sem hagyományos, penge vékony (szembõl), szó szerint vágja a levegõt.
Nyilazott szárnyra akkor van szükség nagy sebességû repülésnél ha a szárny nem vékony, mert pl üzemanyagot akarsz benne tárolni, vagy fegyvereket alá függeszteni.. Akkor kell a nyilazás hogy kisebb legyen a szárnyprofil szembõl.
Ha a szárny vékony, nyugodtan lehet egyenes.
Amúgy nekem is nagyon tetszik a koncepció, hogy önerõbõl záll fel ,nem egy másik gép viszi. Csak sajnos ez függõleges utazáshoz jó, de nagy távolságra menni vele nem lehet, a vízszintes sebesség minimális.. ha nem az lenne, több mach sebességre is gyorsulna a cucc, és akkor már se a design, se a használt anyagok nem megfelelõek... akkor már az ûrsiklóhoz hasonló hõvédelem kéne, meg sokkal robosztusabb felépítés...
De bizakodó vagyok, készültek már tervek sub-orbitális utasszállítóra... hagyományos hajtómû 12Km magasságig, aztán rakéte 30km-re, ott scream-jet indul.. fél bolygó megkerül.. scream-jet ki.. hagyományos hajtómû be 12km-en, leszáll... Tokyo - New York 2,5 óra :D max sebesség 6 7 Mach :D