"elég ha üzem közben meleg, szóval indításkor valami egyéb áramforrásból felmelegíted, menet közben az átfolyó áram már elég melegen tudja tartani"
Ami jó nagy energiaigénnyel és jó hosszú melegedési idõvel jár.
"És mivel a hõszigetelés l^2-el, a tárolt energia viszont l^3-el arányos, ezért nagyobb méret olcsóbb is lesz."
Így van, és ezen két okból elismerem, hogy ipari méretû energiatárolásra alkalmas lehet, de autóknál legalábbis problémás.
"Ja, és a lendkerék:
nem sokat fejlõdött? Akkoriban talán szupravezetõk felett lebegtették õket és kompozit anyagokból készültek?"
Szupravezetõk már voltak akkor is. Kompozit anyagok ok.
A szupravezetõk persze olcsóbbá váltak fõként a magashõmérsékletû szupravezetõk feltalálása óta, de még mindig nagyon komoly hûtést igényelnek, amelynek autóba építésével, és mûködtetésével elég komoly gondok vannak.