milyen érdekes, hogyha fel tudod kelteni a figyelmet, összhangba tudsz kerülni a gyerekekkel akkor nem kell fegyelmezni, nem kell vasszigor. a gyerekek értelmesek és érdeklõdõek ebben a korban. és bizony nehéz az óvoda után átállni a 45 perces üldögélésre, leszokni a kreativitásról, a gyakorlati kivitelezésrõl. a Mai iskolatipus egytelen féle embernek fele meg a legalább négy félébõl, ez az egy az okos, és a tanár is ilyen tipus, mivel ha nem lenne az, nem lenne tanár, ugyanis nem nem érné annyi sikerélmény az iskolában, hogy ezt válassza hivatásának. Mindemellett ezeket a gyerekeket is le lehetne kötni, értelmes elfoglaltságot adni, más módszerekkel tanítani, sikerélményhez juttatni (ez a legfontosabb) tehát motiválni (amit csak dicsérettel lehet elérni, büntetéssel, a hibák kihangsúlyozásával nem) Gondoljátok végig szeretitek ha valamit csináltok akkor folyton lebasznak, soha meg nem dicsérnek? Ez a mozgatórugója mindennek.