oké nem olvastam végig az összes hsz-t szal lehet hogy volt már ilyen valahol:
Történt egyszer nagyon régen, hogy mélyen tisztelt t-com felhív aztat mondja:
-Jónapot kívánok! Két nagyszerû ajánlatom van az ön számára! Ha most elõfizet csevegõ díjcsomagra akkor belépési díj nélkül válthat tarifát(ezt most is megtehetném ha meglenne még a vezetékes teló-szal nem a pillanatnyi akción állt vagy bukott) aztán elmondta azt is, hogy ettõl meg eddig ingyen beszélek.Mondtam hogy jó akkor szeretném ha átírna.Megtette. Mondtam neki hogy két ajánlattal keresett fel,szal mi a második.
-Ó, mindjárt kapcsolom a t-online-os kollégát, tõle meegtudhassa aztat amit meg kõ. Oké mondom tegye. Bejelentkezik a kolléga. Neki meg olyan szélessávinternete van ami percdíjas(6 Ft/perc, 512kbps/256kbps) mivel akkoriban (2006 eleje) még semmilyen szélessávam nem volt, gondoltam érdemes kipróbálni. Rábólintottam.
2 hónappal késõbb kiderült hogy mindkettõ hûségnyilatkozatos(12 hónap).Sem az elsõt sem a másodikat nem tudtuk lemondatni.Errõl a telefonban senkit nem tájékoztattak/tájékoztatnak.Az éves díj felét kellett perkálni ami 42e volt + az internetnél ha nem kábelnetem lenne még most is mérnék az áthaladó adatforgalmat 3GB korláttal.(MIvel az elsõ három hónapban nem használtam igy hozzáadtak +2 évet)
Tanulság? TELEFONBAN NE INTÉZZ EL VELÜK SEMMIT
AZ IS SZERZÕDÉSNEK SZÁMÍT MINDEGY MIT MONDANAK EL NEKED
ELÕSZÖR NÉZD MEG A HELYI SZOLGÁLTATÓKAT->MINDIG OLCSÓBBAK