A grafika az maxon van, szép is, meg a nagy felbontás miatt messzebbre is jól látok, pontosan tudok célozni. A videokártyám teljesen elég a CSS-nek, az FPS nagyrészt a procin múlik, tehát ez az a játék, ahol egy középkategóriás VGA már elég ahhoz, hogy ne kelljen a grafikán spórolni.
A campelés minden szempontból rossz a CSS-ben. Egyrészt mert gyors játék, szemétség campelni amikor a támadó csapattal vagy, másrészt meg olyan a netcode, hogy neten késik kicsit a modell, a camper késõbb látja meg amikor elfutnak mellette, viszont az elfutó ha figyel, azonnal meglátja a campert, mert az nem mozog. Campelés alatt én nagyrészt a sarokba, lyukakba campelést értem, tehát amikor a camper bevárja, hogy elfusson mellette az ellenség. Persze túsz/bomba védésnél teljesen elfogadható a campelés. De amikor a T megáll campelni bombás pályán, ahelyett, hogy kísérné a bombást, attól nagyon mérges tudok lenni.
Nagyobb sorozatlövõ fegyverekkel általában érdemes eléggé lentre célozni, AK-47-el sokszor a láb alá célzás is eredményez végül headshotot. Ami fontos, hogy az AK-47 nem rántja fel nagyon a célkeresztetet(tehát úgy érezni, mintha kicsi lenne a recoil), viszont jóval a célkereszt fõlé fog lõni hosszabb sorozat esetén.
Ha kifogy a lõszer, de az ellenség még nem halt meg, és lõ rád, akkor újratöltés, vagy fegyverváltás közben érdemes ugrálni, sokat segít.
Ha megvakítanak, de nagyon közel van az ellenség, és semmi nem választ el tõle, akkor érdemes vakon lövöldözni össze-vissza, mert volt hogy 2 ellenséget lõttem le már így. Viszont rosszul is elsülhet a dolog. Volt egy ember, aki campelt egy doboz mellett, és megvakítottam, õ meg elkezdett lõni, és így felfedte magát, én meg kényelmesen odamentem, és szépen oldalról fejbelõttem pisztollyal. Ha nem lõ, lehet simán elmegyek mellette. Szóval ezt csak akkor szabad, ha egyértelmûen meglátott már az ellenség, és nem választ el tõle semmi.
A csapatról annyit, hogy hatásos tud lenni együtt menni, de ha lassan mennek, lemaradnak, akkor sokszor több értelme van egyedül, a csapatot elhagyva berusholni, mint megvárni õket, mire az ellenség már berendezkedik a védelemre.
Szóval CSS-ben a legjobb taktika a rush, vagy pedig a gyors belopakodás az ellenség háta mögé, ha van rá lehetõség. A lényeg, hogy ez egy gyors játék, ezért mindenki fel van készülve az átlagosan gyors támadásokra, viszont az átlagosan gyorsnál gyorsabb támadások nagy meglepetéseket tudnak okozni, mert azt az érzést kelti a játék, hogy annyira gyors, hogy ennél gyorsabb nem lehet már, pedig lehet.