Ha biotic voltál, akkor nem jetpack-kel repültél, hanem biotic energiával. Jetpacket el lehet venni, de azt megmagyarázni, hogy a biotic karakter miért nem repül már macerásabb. Egyébként a jetpack nélkül is jóval több volt a vertikalitás a MEA-ban: mászni, ugrani lehetett. Ugrást az eredeti trilógiában csak a ME3 vezette be, azt is csak scriptelt helyeken. Nem lesz ebből új engine szerintem. Annyi lesz, amit leírtam és kész, ez a minimum effort és a Bioware most gőzerővel dolgozik az új Dragon Age-en, aki meg nem, az barkácsolja az Anthemet. Nincs erőforrás újracsinálni a játékot.
Tudtommal a MEA soha nem akart 4 lenni. Mert fogalmuk nem volt, hogyan folytathatnák az ME3 után, miután ügyesen zsákutcába zavarták magukat a történettel. Az eredeti elképzelés az volt, hogy keverik az űrfelfedezősdit a random generált bolygókkal és a ME-tel. Eredetileg egy rakás bolygó lett volna, random generált flórával és faunával a sztori-bolygók mellett, amiket fel lehetett volna fedezni. Mindez persze túl ambíciózus volt és az eredmény az másfél év alatt összedobott szar lett, amit kaptunk. Jason Schreier jól megírta.