Legalábbis a Bioshocknál állítólag megérte a hercehurca.
A GalCiv 2 és az Oblivion esetében pedig éppen a védelem hiányának sikerességét kommunikálták le... Igazság szerint a BioShockból aligha fogyhatott 150 ezer példánynál több a törésig, de ez semmiképpen nem olyan kiugró, hogy a védelem átmeneti kitartása miatti kényszerbõl vásárlók táborát néhány 10 ezernél többre lehessen értékelni. Érthetõ, hogy tartanak a PC-s eladásoktól, de én nem díjazom az ehhez hasonló kényelmetlenségeket.
A BioShock esetében manapság már semmi nem indokolja a szerverek fenntartását, és a legális vásárlók nyûglõdésre kárhoztatását, lévén már ezer éve találtak megoldást a crackerek. Tanulság: hosszabb távon az eredetit vásárlót éri csak kényelmetlenség. Nem örülök, ha elkövetik ugyanezt a hibát.