A "kurva jól fogyás" kifejezéssel azért vannak fenntartásaim, évente egy-két cím kúszik milliós eladás fölé, ennek a játékipar méreteit nézve többnek kellene lennie. Az elõállítási költségek pedig egyre csak növekednek.
Én fogadnék, de sajnos nem rendlekezek e fogadásba befektethetõ alaptõkével, végeredményt pedig sosem kapnánk :)
Nyilván nem exponenciális növekedésre kellene számítani, de van aki csak kényelembõl vagy megszokásból tölt le, más fiatalkorú, és új mobil helyett játékot sírna ki a szüleitõl, megitn más pedig megtenné, de minek, ha megy ingyen is. Több topikban láttam már itt is végül be nem váltott fogadkozásokat, de azt is, hogy például a BioShockot többen megvették Steamrõl csak azért, mert pár napot sem tudtak várni. Ha az ilyen átmeneti megoldások hoznak néhány százalékot, akkor egy hipotetikusan fennálló teljes warezmentesség vajon mennyit hozhatna? Az emberek ragaszkodnak ám a szokásaikhoz, mindenki nem nyilván váltaná le a hobbiját (ingyenes szórakozási forma különben sem sok van), de a fogyasztási szokások nyilván megváltoznának.