"mindig opengl alatt volt több fps, ugyan azzal a grafikai minõséggel. D3Derr-el kezdõdõ hibaüzenetekbõl sokat láttam, opengl errorra nem emléxem. Na meg mondjuk ott vannak a dx-nél sokat szereplõ x.x shader required hibaüzenetek utáni kilépés, ogl-nél meg a konzolon annyit látni, hogy lekérdezi a vkártya képességeit, ami van azt használja, ami nincs azt kihagyja, de indul a program."
Bocs, de ez így hülyeség. Probáld csak ki az ATI vagy az nVidia SDK-iban az OpenGL-es demokat valamelyik régebbi ATI vagy nVidia driveren futtatni, kifogja írni, hogy ez és amaz az extension hiányzik és kilép, vagy rosszabb esetbe elindul és nem látsz semmit, vagy nem úgy nézki ahogy kéne, legrosszabb esetben pedig csak lazán összeomlik. A próbáld meg mondjuk a Quake4-et elindítani ATI 9200-esen: semmilyen tewxtúrát nem fogsz látni, csak minden féle hülye színû felületet. Vagy próbálj meg egy DOOM3 motorú játékot indítani DX6-os kártyan, ki fogja írni, hogy egy csomó kritikus extension hiányzik és kilép. Ha nincs fennt OpenGL driver a Quake3 motoros játékok az alap software rederrel elindulva azonnal kifagynak hibaüzenet nélkül!
Ugyan akkor FarCry DX9-et használ aztán még is mûködik DX7-es, DX8-as kártyákon is, ott egyszerûen más funkciókat és shadereket használ.