csak azt mond meg kérlek, hogy mi volt degradáló abban, amit írtam?
"meggyõzõdésem, hogy az átlag FPS-játékos azért dobta néhány perc után, mert miazhogy le kell guggolni, hogy pontosabb legyen a fegyver, meg hogyhogy nem egy csõben kell haladni, te jó ég, nézni kell az quest markert..."
a FPS-ek 90%-ában egy csõben kell haladni, lineáris a játékmenet. aki ilyen FPS-ekkel játszik, annak ehhez képest zavaró lehet az a szabadság, amit a stalker nyújt. ez tény, és nem egy fórumon olvastam, hogy ezért(!) húzta le a játékot, minimális játék után, mert amikor kimászott szidorovics bunkerébõl, nem tudta hogy mit csináljon
hasonló a fegyverekkel: sokan panaszkodtak, hogy közelrõl sem tudják lelõni az NPC-t...ha a fegyverek sebzése nem is reális, de a stalkerben a többi része relatíve igen. van ballisztika, nem egyenesen repül a lövedék, mint az átlag FPS-ekben. van szórásuk, én lõttem ak-val (is), hát szór mint a disznó, ha 50-100 méterre akarsz valamit eltalálni, akkor már érdemes egyeslövéssel vagy rövidsorozattal, célozva lõni, míg egy átlag FPS-ben ezzel sem kell törõdni. és igenis, a fejlövés itt is halálos!
tehát mindezt úgy értettem, hogy annak aki ilyenekkel játszott csak, ezek a dolgok zavarhatták, de emiatt nem kellene egy játékot lehúzni.
nem véletlenül szûk körben népszerûek az olyan gammák, mint az operation flashpoint vagy az armed assault. ott aztán még a szelet is figyelembe kell venni.
talpnyalóimról nem tudok, lammaer-t a bf2 topicból ismerem.