Én az alapjátékra gondolok. Nem baj az, ha egy fejlesztõ csapat lenyúl, átvesz 5leteket modderektõl. Sõt! Tegyék ezt!
Egyértelmû, hogy a legnagyobb újítás a fegyverek javítgatása; alakíthatósága; testre szabhatósága. De azért graf-ban is ott van a nedves talaj; esõcsepekk; látványos víz folyások a függõleges falakon, stb... A graf. a COP-ban már ennyi újítást nem tudott hozni, mint a CS a SHOC-hoz viszonyítva. A mapek is egyre kisebbek. De azért a CS map-je jócskán nagyobb a COP-hoz viszonyítva. Kevesebb a tök felesleges mellékküldi. A COP számomra inkább amolyan nagyobb közönségnek; könnyebben játszható és eladható game az elõdökhöz viszonyítva. Ami a CS-ben egy kalap kaki, az a frakció háború. Szerencsére COP-ból kukázták.
Vasziszdasz
Én eddig magyar nyelvû akárcsak rövid magyarázattal sem találkoztam. :(
Szerintem(!) a STALKER játékok pici buktatója sajnos épp ez. :( Egy picit olyan skizofrén érzése van az embernek, ha elkezdi Maga kitalálgatni, hogy most akkor mi a rák is van?! Most akkor mi a vége?! Mi az eleje?! Sokan a CS-t történetben is a SHOC folytatásának hiszik. Hiába virít ott, hogy a elõzmény, ezt bizonyos játékos emberek nem figyelik, ergó nem értik a történetet és csak bámulnak, hogy most akkor mi van?! Mi van a végén?! De lehet, hogy Én látom rosszul.
Na! Ha már monolit. :) Ezt sem vágom teljesen. Kik is a monolitosok tulajdonképp?! És mi a jelentõségük a játékban?! Védelmezik a kívánság teljesítõt, nem?!
Én elõzõ game-ben választottam minden lehetséges befejezést.
No, a történet Nekem kicsit nehezen érthetõ. De talán majd most, újbóli végigjátszás alkalmával tisztább lesz a kép.
Egyelõre annyit tudok, hogy a CS-ban 1xerû STALKER vagyok, aki rendelkezik különös adottságokkal. :)
Azt viszont nem teljesen értem, hogy SHOC elején, hogy a rákban kerülök fel egy teherautó platójára?! :)