Elolvastam, és bár még nem próbáltam a játékot, pár dologban egyet értünk: Nem jó hogy teljesen lineáris és ha visszamész a korábbi pályákra nem igazán találhatsz semmi érdekeset, de engem az OL-ben sem a freeplay fogott meg. Az hogy kevesebb mutáns van, nekem kimondottan tetszik, az OL-ben is idétlen volt a nagy tömeg, elveszi a szörnyek titokzatosságát, "erejét" ha minden bokor mögött van három. A föld alatti részek hiányát annak tulajdonítom hogy kissé populárisabb játékot akartak, nem horror irányba elmenni (ismerek olyant aki a föld alatti részek miatt nem játszotta végig a sima stalkert :)), félre ne érts ez szerintem sem jó. És tényleg érdekes hogy ezúttal nincsenek átvezetõk...?! Mindenesetre én nem látom olyan borúsan a helyzetet, majd ha kijött Steamen, vagy esetleg a magyar változat, akkor kiderül mi a helyzet, de szerintem ezzel is lehet olyan jól szórakozni mint az elsõvel. A te bajod igazából hogy a legelsõ elképzelések szerinti játék tetszene neked igazán, de a fejlesztõk már megváltoztatták a véleményüket, nem akarnak abba az irányba elmenni, ez van. A modokból sem akarnak átvenni semmit, se a régi játékból túl sok pályát, el kell fogadni, nem hinném hogy attól még sokkal rosszabb lenne, a frakciók közötti harc biztos sokat dob a játékon.