a shoc-ban azt hiszem a föld alatti pályák voltak a legjobbak...és tényleg el tudom képzelni, hogy volt aki emiatt nem játszotta végig, tényleg horror-hangulatuk volt, pedig utólag megállapítottam, hogy olyan sok konkrét veszély nem is volt bennük. de a fények, az árnyékok, a hangok nagyon odatették a hangulatot.
ugyanakkor a clearsky-ban talán ez nem is várható el, hiszen az, ami miatt annyira megváltozott a zóna (amilyen a shoc-ban volt), az még nem történt meg...a clear sky az az állapot, amit a shoc-ban mesélt pl. a 100rad bár csaposa...stalkerek szivárogtak a zónába, a pénz keresni. számomra ez elfogadható, bár az is igaz, hogy ilyen szempontból nem fogható fel klasszikus "folytatásnak", hiszen az alaápján, amit eddig tudunk a clear sky-ról, kicsit más alapokra helyezték a játékot.
ugyanakkor én kíváncsian várom strelok történetét. ezt pl. az oroszul nem tudók sem tudják követni, és eddig csak egy szimpla shooterként játszhatnak vele...
ha úgy vesszük, akkor a shoc sem volt más, mint "megyek és lövök", lehetõleg fenntartva az egyensúlyt a különbözõ frakciókkal való kapcsolatodban, a történetet meg a pda-bejegyzésekbõl lehetett leginkább megismerni...