"Trailertõl azt várom, hogy a játék grafikája látszódjon benne, nem egy 3dsmax/maya render." - a beépített scanline renderer elég csúnya eredményt produkálna. a mental ray lesz a kulcsszó, ami alapból közös bennük. de lehet sima blender is. vagy a houdini..
sokan tépázzák már elõre pl. a crysis grafikájának hírnevét - mindenféle hozzáértés nélkül, jutyúbos videók alapján.
nem tudom, hányan látták a dx8 sdk példaprogramjait, a 9-esét vagy akár a legutóbbi, a 10. verzióét a fikázók közül. ez lesz az elsõ olyan program, ami ténylegesen kiaknázza a dx9/10 d3d-ben rejlõ lehetõségeket.(hol láttuk eddig a 9-es verzió hdr-világítás képességeit?)
ebbe lehet belekötni, a tények magukért beszélnek.
(a 9-10 közötti eltérések elég ritkán jönnek ki egy játék során, de az is általában a programozók lustaságának tudható be. nem, nem a particle system-ek, mert azok tényleg jobbak, hanem a többi, pl. postprocess dolgok)
hogy a játék szar lesz vagy sem, azt biztos nem a grafikája fogja eldönteni. jelenleg viszont minden más csak spekuláció.