Persze, csak a FarCry-ban nem lehetett pl. headshotolni a szörnyeket. A végefelé a raksivetõs nagydarab gorillák már igencsak idegesítõek voltak, különösen a final act-ban. Szal nem tudom; mivel az elején lopakodós gerilla harcot kellett vívni, a végén meg már átment hentelésbe... amivel nem is lenne túl nagy probléma, ha a történet is árnyaltabban követné. (Mondjuk nem sok története volt.)
Én annak örülnék, ha tennének bele a karakter fejlõdésével kapcsolatos dolgokat. Mondjuk, ha már keressük a barátnõnket, lehetnének benne néhány helyen döntõ fordulatok, amik attól változnak, hogy mi hogyan játszuk végig a játékot... túlzás lenne dialógusokat belerakni talán, de én még ezt is el tudnám viselni, és nem pontokat kellene osztogatni a karakterünknek - vagy képességeket, hanem a beszélgetések során kihámozott történetfoszlányok által tudnánk több irányba tovább haladni, és a karakterünknek lenne saját énképe és ez változna... vagy mittomén. így ki-ki választhatna, hogy lopakodik vagy inkább hentel, de mélyebb tartalmi ággyal, mint ami a FC-ben volt. Merthát jó volt, én anno naon élveztem, csak minden pálya ugyanolyan koncepcióra épült. Bújj, el. Távcsövezz körbe, majd egyesével szedd le a közted és a kis villogó zöld pont közti kommandósokat és barmokat......