A GoW valóban nem fps, de szerinted mekkora fáradtság megcsinálni úgy egy játékot U3 motorral, hogy lásd kívülrõl a karaktered? Semekkora.
Miért? Mert mert ha van multi opció, akkor amúgy is meg kell rajzolni, animálni a karaktert. Itt amúgy is az U3 motoros játékokról volt szó, nem kell elmenni más irányba ;-)
"a sok csillivilli effecttõl semmit nem lehet látni, meg a célzás is trágya"
1. Akkor azt már tudjuk, hogy az egered koszos, vagy gagyi. Semmi gondom nem volt a G5 laser egeremmel... vagy azért volt gáz nálad az FPS, mert alacsony a framerate.
2. A csillivilli effektek sokkal jobban jelen vannak, pl. a GoW-ban... az esõs pályan a fa olyan mintha higyan folyna végig rajta, sötétben ezüstösen világít... rengeteg blurt használnak, no meg HDR-t, de ettõl függetlenül kiváló játék.
Ezzel szemben a Bioshock világa sokkal szürreálisabb, sokkal komorabb, lepusztultabb.
De itt már lassan ízlésrõl vitatkozunk arról, meg elég értelmetlen.
Leírtam az ironikus véleményem a BSA51-rõl, ez a játék topicka, megtehetem, ahogy te is megteheted, hogy kikiáltod top10-be valónak, legfeljebb sokan fogjuk viccesnek találni, fõleg elnézve a szaksajtó és a játékosok véleményét.
"Nézd meg a Timeshift-et, hogy az milyen lett. Ha meg már nézted, akkor nem kell ecsetelnem hogy az a jó játék."
Természetesen már végig is vittem. Volt benne szép számmal kiváló pálya, de a vége kissé összecsapott, és kihagytak egy nagy ziccert. Ott állsz egy idõugró ruhában, meg ott van Krone szintén egy idõugró ruhában és mit kapsz? Befejezést. Egyértelmû, hogy idõugrálós, kergetõs harc kívánkozott volna oda.