Ide is berakom, hátha olvassa egy Vodafone belsõs!
Kedves Molnár Adrienn, tisztelt Vodafone!
Ismételt fizetési felszólítást kaptam az Önök cégétõl 0908-116009/AM hivatkozási számmal. Elõzõ fizetési felszólításuknál már próbáltam jelezni, hogy nekem a Vodafonennál sose volt aktív elõfizetésem (2008 karácsonya elõtt próbáltam szerzõdést kötni, de mivel olvashatatlan volt a lakcímigazoló kártyám, elutasították). Felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatot, ahol átirányítottak Önökhöz, mivel sose volt a kezemben szerzõdés és nem tudtam az állítólagos ügyfélszámomat. Önök megadtak egy számot, amivel a Vodafone nem tudott mit kezdeni, ígyhát kénytelen voltam újra visszahívni Önöket. Sajnos nem tudtak nekem más azonosítóval szolgálni, így az én részemrõl az ügy megállt, mivel nem kevés telefonszámlámba került nekem. Tekintettel arra, hogy nem áll szándékomban a semmiért kifizetni 11800 Ft-ot, én szólítom fel Önöket, hogy tájékoztassanak azzal kapcsolatban, hogy mégis milyen módszerrel jutottak a személyi adataimhoz, illetve ki és mikor kötött a nevemben szerzõdést! Köszönhetõen annak, hogy ez már a sokadik fenyegetõ levél, amit kaptam a Vodafonetól és a Coface Hungary Kft-tõl, így ezt az e-mailt faxon eljuttatom a Fogyasztóvédelemnek, Nemzeti Hírközlési Hatóságnak és a Tékozló Homár internetes blognak is. Remélem sikerül megállapodnunk és a személyes adataimat Önök is és a Vodafone is elfelejti. Amennyiben nem, úgy állok elébe a pereskedésnek!